Pobyt na działce u teściów ma swoje dobre strony. Jest tu dużo więcej miejsca niż w dwupokojowym mieszkaniu. W namiocie w ogrodzie rozłożyłem swoje zabawki. Niestety w bagażniku zmieściła się tylko jedna armia i tereny. Przeciwnicy Cesarstw będą prezentowani przez puste podstawki.
Scenariusz Twin Peaks (Bliźniacze Wzgórza)
Zgrupowanie Osmańskie za 54PS było o 1 punkt siły droższe od Zgrupowania Cesarskiego.
Jazda Chorwacka okazała się lepsza w zwiadzie.
Na cesarskiej lewej flance piechota wsparta rajtaria wykonała forsowny marsz aby zając kluczowe wzgórze. Osmanowie wystawili na tym skrzydle spahisów (flankowanie), poszczerbionych w zwiadzie gonulu i azabów z łukami. Centrum obu armii zajmowały działa.
Prawa flanka cesarskich to rajtaria, piechota i jazda chorwacka. Na przeciwko spahisi i azabowie z bronią palną.
Świetny efekt ostrzału z łuku w wykonaniu spihasów.
Zapałki oznaczają straty. Walka była wyrównana.
Cesarscy jako pierwsi zajęli jedno ze wzgórz.
Zajęli też drugie. Dostali się jednak pod wzmożony ostrzał lekkiej jazdy, azabów i dział.
Jazda chorwacka wygrywa w walce ogniowej z azabami.
Ostrzał piechoty i flankowy ogień dział rozproszył jednostkę azabów.
Spahisi szarżowali na rajtarów, wygrali i dokonali przegrupowania. dostali się jednak pod flankowy ogień piechoty.
Spahisi złamali w końcu rajtarię, a piechota cesarska została wystrzelana. Wzgórze jest kontrolowane przez Osmanów.
Ostatnia szarża w grze nie przyniosła przełamania.
Gra zakończyła się zwycięstwem Turcji 7 - 6.
Azabowie są trudni do zniszczenia, ale przez niskie wyszkolenie nie zadają zadowalających strat przeciwnikowi. Raczej z nich zrezygnuję. Spahisi w wersji LARGE, to niesamowita moc w szarży, ale też w ostrzale. Bardzo dobrze sprawiły się działa tureckie. Rajtaria nie jest sił uderzeniową, trzeba bardzo na nią uważać. Ratuje ją dyscyplina i pistolety. Wielkość oddziału MEDIUM pozwala jej długo wytrzymać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz