czwartek, 31 października 2019

V Turniej krakowski - Korona 11PS - Furaż

W ostatniej bitwie starłem się z Robsonem i jego pancernym jeżem za 11PS. Ja grałem tym samym podjazdem za 13ps. Robson dobrze trafił ze scenariuszem i wybrał Furaż.




Chciałem powstrzymać przeciwnika poza strefą furażu, aż do podciągnięcia posiłków i wyszedłem poza strefę. W pobliżu furażu pozostała tylko chorągiew jazdy tatarskiej


 Z drugiej strefy nadciągają dwa skwadrony jazdy kozackiej. Niestety po fazie strzału po ruchu oba straciły po podstawce. Jeden uciekł, a drugi został zdezorganizowany.


 Na prawej flance oba skwadrony pancernych przegrały swoje starcia i uciekły.


 Na początek 2 tury nie udało mi się zebrać żadnego z oddziałów, więc do gry pozostała mi kompania dragonów i jazda tatarska.


 Jazda tatarska nie była w stanie powstrzymać Robsona przed spaleniem furażu.


 Podobnie kompania dragonów, którą dodatkowo zaszła od tyłu jazda wołoska.


Po trzeciej turze starałem się jedynie unikać walki i pilnować, żeby nie stracić dowódców.

Bitwa zakończyła się zwycięstwem Robsona 5 do 1 w dużych punktach.

Dziękuję za grę. Z Robsonem zawsze gra mi się bardzo przyjemnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz