sobota, 24 września 2022

Pola Chwały - nauka zasad 2 edycji.

 Zagrałem dwie gry pokazowe na Polach Chwały w Niepołomicach. Grałem Zgrupowaniem Jazdy Koronnej na 53PS przeciwko Zgrupowaniu Tureckiemu na 59PS. Pierwsza gra z Robsonem. Druga z Finnem. Grało się bardzo przyjemnie, ale najlepsze, to było spotkać graczy, których już wieki nie widziałem. Pamiętałem ich jako młodych, wesołych kawalerów, a tu pojawili się smutni dziadkowie z żona i dzieciakami. :)
Na szczęście emerytura (i czas na hobby) już niedaleko, a wydanie nowych zasad jest zapowiadane w równie  niedalekim terminie. Przyglądałem się Bitwie pod Połonką na zasadach pierwszej edycji.
Posłuchałem plotek. Piotr wyjawił najskrytsze tajemnice i tajne plany wydawnicze. Pooglądałem wzory znaczników i kart. No i mogłem ucałować Pańską Rękę Sosny (sam się w palca boćknąłem).



















1 komentarz: