Celem scenariusza jest kontrola trzech obszarów w centrum stołu.
Zgrupowania miały zbliżone siły 52-51.
Terenami kluczowymi były (od lewej): wzgórze, ruiny wioski i las. W górze siły cesarskie od lewej: jazda chorwacka, kirasjerzy, dwaj dowódcy i Chorwaci. W centru, blok piechoty i muszkieterzy komenderowani. Na prawo kirasjerzy z dowódcą.
Prusacy podzielili swoje siły na dwie części (mieli tylko 2 dowódców). Po lewej rajtaria najemna, rajtaria najemna i rajtaria pruska. Na prawo: opancerzona rajtaria najemna, rajtaria najemna, muszkieterowie pruscy i flankujący dragoni pruscy.
Koniec 3 rundy. Na wzgórzu odziały związane walką. Piechota cesarska formuje czworobok i strzela dookoła. Wzgórze bez kontroli, ruiny i las cesarskie (-1 Motywacji Brandenburgia)
Opancerzona rajtaria ze wsparciem ognia muszkieterów pruskich zniszczyła kirasjerów i opanowała las. Rajtaria, która walczyła z muszkieterami komenderowanymi liczyła na pewne zwycięstwo. Muszkieterowie dostali wsparcie ogniem od batalii z ruin i prawie zniszczyli napastników.
Przepraszam za jakość zdjęcia. Koniec 5 rundy. Jazda chorwacka zmusiła do kontrszarżowana rajtarów pruskich, ponieważ mogli oni zaatakować flankę kirasjerów na wzgórzu (walka z trzech stron to już by chyba było dla nich za wiele).
Wynik końcowy 4 - 4
Brandenburgia nie straciła jednostki, ale miała dwie w stanie Złamany.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz