poniedziałek, 27 listopada 2017

Korona - Litwa na 12 PS

Pierwsza gra z Pułkownikiem. Ja zagrałem Podjazdem litewskim za 12 PS.

Pułkownik ###
Rotmistrz #
4 doborowych pancernych
6 doborowych kozaków z rohatynami
3 doborowych kozaków
3 rajtarów w pancerzach
4 rajtarów
2 jazdy tatarskiej

Scenariusz - Opóźnienie przeciwnika
Mieliśmy po równo 12PS, ale ja miałem więcej jazdy i byłem atakującym.



 
Korona rozciągnęła maksymalnie swoje siły. 


Dalsze wzgórze.
 

 
Dragoni obsadzili wzgórze bliżej sił litewskich.


 
Korona zaszarżowała w centrum. Kozacy na doborowych kozaków.

 
 Doborowi pancerni walczą ze swoimi sobowtórami. Czyli wojny klonów.
 
 
Korona górą. Pancerni wpadają na Tatarów litewskich.

 
Kozacy litewscy wygrywają z koronnymi.

 
Kolejne starcie pancernych.

 
Tym razem litewscy prawie wybici do nogi.

 
Na drugiej flance spokój.

 
Walka o wzgórze. Rajtarzy i kozacy atakują dragonów i pancernych.

 
Powracający z pościgu pancerni koronni ostrzelani przez kozaków litewskich,

 
Pancerni koronni wracają, żeby odbić wzgórze.

 
Rajtarzy w pancerzach i doborowi kozacy w pościgu za resztkami dragonów.

 
kto zajmie wzgórze?

 
Ostatnia walka o wzgórze.

 
Pomimo ataku na tyły pancernych, dzięki świetnym rzutom, oddziały koronne wygrywają multiwalkę o wzgórze.
 
Oba wzgórze zajęte przez oddziały koronne. Litwini wyprowadzili za stół 3 podstawki i dowódcę. Obie strony miały duże straty. Wygrana Korony 4:2.





3 komentarze:

  1. Zacna bitwa! Chociaż trochę brakuje mi tutaj "całościowej" mapki pola bitwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może uwaga do ostatniej walki. Pancerni Korony faktycznie byli atakowani z tyłu.
    Ale obrońcy wzgórza mieli flankę.
    5 do 5 baz, ale ja miałem lepszą jakość. (tj doborowi pancerni i kozacy z lancami) (na rajtarów i zwykłych kozaków) Tak więc rzuty bardzo pomogły, ale rezultat był prawdopodobny

    OdpowiedzUsuń