środa, 8 lutego 2017

Podjazd litewski 1649-54

Przygotowałem na dzisiaj podjazd litewski do wystawienia przeciwko Siedmiogrodzianom - maksymalny Podjazd rabunkowy za 7 PS.
Prosiłem przeciwnika o wylosowanie i wybranie scenariusza, żeby wcześniej rozstawić pole bitwy.
Zagramy Obronę Wioski. Pewnie trzeba będzie zdobyć jakiś domek i spalić wioskę.
Zwiad mamy wyrównany. Po stronie Litwinów jest przewaga wyszkolenia (3 chorągwie doborowe) i dowodzenia. Siedmiogrodzian jest więcej, maja kopie i pewnie więcej dragonii. Oni też obsadzają wioskę. Liczę że jednostki zajmujące wioskę zajmą się Rabunkiem, a nie jej obroną.

W rozwinięciu umieściłem rozpiskę podjazdu litewskiego.



PODJAZD LITEWSKI (1649 – 54)

PŁYWANIE, NA WŁASNEJ ZIEMI, Z BANDOLETEM I SZABLĄ

Siła 10, Zwartość 21, Zwiad 24

Pułkownik ###, Rotmistrz #

Ruch
Odp.
Morale
Wyszk.
WW
Strz.
Broń
Skut.
Zasięg
Zasady specjalne
20/+20
5
7
5
1
1
Ręczna
Pistolety
0
0
WW
5
Dowódca
Mało am.

Doborowi kozacy z rohatynami 3p + 3p

Ruch
Odp.
Morale
Wyszk.
WW
Strz.
Broń
Skut.
Zasięg
Zasady specjalne
20/+20
3
6
5
2
1
Ręczna
Pistolety
Bandolet/Łuk
Rohatyna
Kałkan
0
0
0
0/1
WW
5
10/20
WW
WW
Doborowa jaz.
Zaciąg tow.
Mało amunicji

Kozacy 3 p

Ruch
Odp.
Morale
Wyszk.
WW
Strz.
Broń
Skut.
Zasięg
Zasady specjalne
20/+20
3
5
4
2
2
Ręczna
Pistolety
Bandolet/Łuk
0
0
0
WW
5
10/20
Doborowa jaz.
Zaciąg tow.
Mało amunicji

Doborowi pancerni 3 p

Ruch
Odp.
Morale
Wyszk.
WW
Strz.
Broń
Skut.
Zasięg
Zasady specjalne
20/+20
5
5
5
2
2
Ręczna
Pistolety
Bandolet/Łuk
Kałkan
0
0
0
WW
5
10/20
WW
Doborowa jaz.
Zaciąg tow.
Mało amunicji

Dragoni 2p + 2p

Ruch
Odp.
Morale
Wyszk.
WW
Strz.
Broń
Skut.
Zasięg
Zasady specjalne
20/+10
2
5
4
1
0
Ręczna
0
WW
Dragoni
Kontrmarsz
10
2
5
4
1
2
Ręczna
Półmuszkiet
0
3/1
WW
10/25

Tatarzy 2p

Ruch
Odp.
Morale
Wyszk.
WW
Strz.
Broń
Skut.
Zasięg
Zasady specjalne
20/+20
2
5
4
2
2
Ręczna
Łuk
0
0/-1
WW
10/20
Pozorowana ucieczka
Zwiadowcy
Strzał w szarży - łuk

 Progi strat:

Wysokość strat :
Utracona Zwartość
Punkty za scenariusz
Brak
0
6
Małe
1 - 3
3
Dopuszczalne
4 - 6
1
Duże
7 – 11
0
Bardzo duże
12 - 16
2 punkty dla przeciwnika
Pogrom
17 +
4 punkty dla przeciwnika

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz