Elt wybrał ze Zwiadu Dalekie Obejście. Jedna kompania rajtarów została Opóźniona (za scenariusz).
Szwedzi wystawili naprzeciwko mostu skwadron rajtarii, a na skrzydłach dragonów. Ja całą piechotę przy moście. Jazdę na skrzydłach (blokowała Dalekie obejście). A kompanie dragonów w rezerwie.
Przy krawędzi pola bitwy pojawił się bród, a w nim kompania rajtarów z dalekiego Obejścia. Sprytne.
Przerzucam jazdę i dragonów w kierunku brodu.
Chorągiew kozacka szarżuje rajtarów przy brodzie.
Dragoni strzelają się z muszkieterami. Wysokie wyszkolenie dragonów wzieło gurę. Muszkieterzy stracili podstawkę i uciekli.
Udało mi się wygrać pierwszą turę walki z rajtarami, ale w drugiej jazda kozacka uciekła pokonana.
Opóźniona kompania rajtarów zmierza w kierunku brodu.
W ostatniej turze rajtarzy wygrali walkę z pikinierami. Ci uciekli i oddali kontrolę mostu. Jedna podstawka rajtarów przeszła na mój brzeg.
Sprzytne zagrania Elta dały mu zasłużone zwycięstwo 6-0 za scenariusz i 1-0 za straty. W Dużych Punktach 5-1.
Garnizon Słucka jest bardzo przyjemny do prowadzenia, ale niestety, jak większość podjazdów defensywnych dużo zależy od losowania scenariusza.
Widzę że Elt nauczył się sprytnego dalekiego na bród ;)
OdpowiedzUsuńLubię tą zagrywkę ;)
nie jestem przekonany do tego ciągle, jest za mocno losowa (dalekie obejcie), na początku tury aż 2 odziały miałem poza stołem, i nie mogłem zbytnio pozwolić sobie na blef z brodem,
OdpowiedzUsuń