niedziela, 30 września 2018

Szwedzkie Zgrupowanie wojsk polowych - konne

Lubię grać ofensywnie, dlatego poszukałem odpowiedniego dla mnie Zgrupowanie w armii szwedzkiej. Oczywiście wybór jednostek jest podyktowany stanem posiadania (nie mam np. dział ciężkich).

Do Szwedów przekonują mnie posiadanie wielu jednostek weteranów, zasada Dyscyplina i Doskonała Dyscyplina Taktyczna u rajtarów, Rozbudowany sztab i wysokie dowodzenie


Siła: 20
Zwartość: 37
Zwiad: 8
Motywacja: 16

Generał ###
Pułkownik ## +1PS
Podpułkownik # +1PS

Straż przednia: 4p skwadron rajtarów weteranów

6p skwadron rajtarów weteranów w pancerzach* -3 ZAO +1PS
4p skwadron rajtarów krajowych
4p skwadron dragonów weteranów -1 ZAO +1 PZ

Poziom I: 5p skwadron rajtarów weteranów w pancerzach* -3 ZAO +3PS

Poziom II: 4p skwadron dragonów +2PS +2PZ

Poziom III 5p skwadron kozaków (Sojusznicy) +2PS +2 PZ

działo regimentowe 3f* +1PS

wóz transportowy +3 ZAO -1PZ

Uniwersalne Zgrupowanie. Silna jazda, dragoni do zadań specjalnych. Niezły Zwiad (np. 2 Forsowne Marsze na dragonii)

Sojusznicy niestety poważnie obniżają Motywację, ale kozacy z ich szybkością mogą być bardzo potrzebni. Mała Motywacja powoduje, że musimy uważać na straty zwłaszcza, że zaczynami z 4 punktami strat z Małych kompanii. Grając ofensywnie niestety musimy się narazić na straty (porządkujemy ile się da).

Możliwość rozbudowy: Major, dodatkowe podstawki rajtarów i dragonów (ja wolę 4 dragonów), artyleria (jeszcze 2 działa regimentowe). Ewentualnie można zrezygnować z wozu i pancerzy na jednym skwadronie rajtarii, ale w sytuacji, gdy mam możliwość dodania pancerzy, biorę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz