Wojska Jeremiego Wiśniowieckiego w składzie:
Wiśniowiecki ####
Rotmistrz #
Jazda Wołoska S - Samodzielność
Jazda Kozacka M
Husaria M
Dragoni S
Pancerni S
Gwardia Jego Królewskiej Mości L - Weterani
Przeciwnikiem był zbuntowany Hetman Mokrowstał
Mokrowstał ####
Rotmistrz #
Jazda Wołoska S - Weterani, Samodzielność
Jazda Kozacka M
Husaria S
Hajducy S - Weterani
Pancerni M
Pancerni z rohatynami M
Mokrowstał - Forsowny Marsz na hajdukach i Udane Harce (Husaria 1D i Gwardia JKM 2D)
Siły hetmańskie od lewej: Wołosi, pancerni z rohatynami, husaria, pancerni, hajducy i kozacy.
Wiśniowiecki od lewej: husaria, kozacy, Wołosi, pancerni, gwardia JKM i dragoni.
Pierwsza Runda to ustawianie jednostek na pozycjach do Szarży. Na konie Gwardzia JKM ostrzelała pancernych i zmusiła ich do wycofania.
Wystawiłem na wabia Wołochów licząc, że uda się Odskok. Husaria się skusiła, bo miała możliwość wykonać pierwszy cel Scenariusza i zniszczyć mi Jednostkę. Mimo przerzutów nie udało mi się Odskoczyć i Wołosi zniknęli ze stołu.
W kolejnej Aktywacji pancerni Wiśniowieckiego (stoją obok husarii) zniszczyli Hajduków. "Niewidzialna" ręka kieruje pancernych M do szarży na moich pancernych S.
Pancerni Wiśniowieckiego przetrwali atak i wycofali się. Na lankę ich przeciwników spadła szarża Husarii kniazia Jaremy. Udała sie Reakcja i Zwrot rontem Ku Szarzy.
Husaria Wiśniowieckiego zmiotła zbuntowanych pancernych. Saka dostała szarże na tył od jazdy kozackiej. Zremisowała i zrobiła Zwrot rontem do przeciwnika (kozacy nie chcieli się przegrupować, żeby nie dać się porządkować husarii - była już na czerwonym stanie). Jazda kozacka Wiśniowieckiego wpadła na flankę zbuntowanej husarii.
Husaria musiała się wycofać.
Pancerni z rohatynami, żeby ratować husarie, zaszarżowali na jazdę kozacką Wiśniowieckiego. Kozacy kontrszarżowali i ustali mimo przegranej o 4. Pancerni przegrupowali się.
Gwardia mając przed rontem husarię w stanie czerwonym nie mogła nie oddać Salwy.
Gwardia mając przed rontem husarię w stanie czerwonym nie mogła nie oddać Salwy.
Kolejna szarża pancernych z rohatynami na jazdę kozacką.
To już było za wiele dla kozaków . Husaria Wiśniowieckiego jest zagrożona otoczeniem.
Po zainicjowaniu walki z jazda kozacka. Husaria wycofała się na ostatnim D. Dragoni strzelając z 2 kostek na flankę jazdy wołoskiej zmusili ja do wycofania.
W celu ratowania husarii pancerni S zaszarżowali flankę pancernych z rohatynami. Nie udała się reakcja. Atak był na tyle skuteczny, że zmusił większą jednostkę do wycofania.
Wygrałem ostatnia Inicjatywę. Wycofałem husarie poza zasięg szarży wroga. Już nie było warto ryzykować i gra skończyła się takim ustawieniem jak na stole.
Dzięki zniszczeniu jednej jednostki więcej wygrałem w punktach za straty. Za scenariusz było po 1.
Końcowy wynik 8-5 dla wojsk kniazia Jaremy. Bardzo dziękuję Jankowi za grę na zmienionych zasadach dla Zgrupowania Wiśniowieckiego.
Dzięki zniszczeniu jednej jednostki więcej wygrałem w punktach za straty. Za scenariusz było po 1.
Końcowy wynik 8-5 dla wojsk kniazia Jaremy. Bardzo dziękuję Jankowi za grę na zmienionych zasadach dla Zgrupowania Wiśniowieckiego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz