Najlepsze, że mogę przerwać grę i wrócić w dowolnym czasie. Nie to co w mieszkaniu.
W drugiej rundzie Litwie nie udało się przebić przez linie brandenburskie. Czas na przegrupowanie i kolejne uderzenie.
Jednostka brandenburska w górze stołu zostaje zniszczona. .
Petyhorcy zostali zmuszeni do wycofania.
Jazda kozacka z rohatynami próbuje się przebić skrajem pola bitwy. Nie udało się. Za to dragoni ostrzeliwują na bliskim zasięgu flankę rajtarii, która ścigała petyhorców.
Ostrzał jest bardzo skuteczny.
Rajtaria w dole pola bitwy ostrzeliwuje się wzajemnie.
Czwarta runda Rajtaria szarżuje dragonię w centrum.
Dragonia ustała. Trzy jednostki litewskie szykują się na samotną rajtarię.
Petyhorcy cofają się i porządkują szyki.
Szarża na flankę samotnej rajtarii. Udaje się wykonać zwrot.
Elektorscy robią przegrupowanie.
Jazda kozacka związuje walką rajtarię, co pozwala przejąć znacznik celu.
Po wykonaniu ruchu batalia weszła w zasięg ognia i pomimo kary za Manewr skutecznie ostrzelała dragonów. Dało to równe straty dla obu armii.
Koniec bitwy.
Straty 3-3
Scenariusz 1 - 4
Wynik 4 - 7 dla Elektora , który nie omieszkał wysłać swoich posłów.
Wnioski - warto brać M-ki rajtarii i batalię na RON.
Działa sprawdzają się sytuacyjnie (tym razem nie, ale to wina wystawienia).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz