czwartek, 2 października 2014

Rozpiski z turnieju Pola Chwały 2014

Przedstawiam rozpiski na których grałem podczas turnieju w Niepołomicach. Rozpiski dość eksperymentalne jak na RON.






Z dwóch możliwych podjazdów wybrałem większy, na 13PS. Mimo to byłem słabszy, ponieważ trafiłem na podjazd kozacki za 15PS. Walka zakończyła się remisem przez mój błąd, kiedy pozwoliłem pułkownikowi kozackiemu na zbadanie 3 punktu w Walce Patroli.




Kolejna gra z Turcją Gregxa i Mruka. Nie spodziewałem się, że trafię na swoich tradycyjnych przeciwników i nie miałem odpowiedniej rozpiski na Osmanów (jazda i jeszcze więcej jazdy), ale dość długo udawało mi się powstrzymywać zmasowany atak. Działa sprawdziły się świetnie )zwłaszcza średnie), ale w końcu skończyła się amunicja.



Nazwa
skład
Koszt
PS
Motywacja
Zasady specjalne
Regimentarz 3 rozkazy
Pułkownik artylerii 1PR
2 działa średnie
3 działa lekkie
(3)
(7)
+4
+3
Na własnej ziemi
Kłopoty skarbowe
Doborowy pułk jazdy
Poziom 9PS
Pułkownik 3PR
Rotmistrz 1PR
5+1 dob pancernych z roh.
5+1 doborowych kozaków z roh.
6 +2 kozaków
1 dob panc z roh. i 1 kozaków
1 dob kozaków z roh. i 1 kozaków
5 husarii
(18)
9
+1
+1



+1
+1
+5
Motywacja 13 = 25x50%

Panowie Bracia

Siły Główne

Regiment piechoty nowego t.
Poziom 3PS
Oberszter 2PR
8 muzkieterów
Działo regimentowe
(4)



+1
Motywacja 4 = 9x40%


Regiment piechoty nowego t.
Poziom 3PS
Oberszter 2PR
8 muzkieterów
Działo regimentowe
(4)



+1
Motywacja 4 = 9x40%


Pułk jazdy
Poziom 5PS
Bez husarii i pancernych
Pułkownik 2PR
2 doborowych kozaków
8 kozaków
(4)
5
-1

Motywacja 4 = 10x40%

Panowie bracia

Straż Przednia
Pułk jazdy
Poziom 8PS
2 podstawki dobor. kozaków
1 podstawka panc. i 1 kozaków
Pułkownik 3PR
Rotmistrz 1PR
5+1 pancernych z roh
4+2 doborowych kozaków z roh
7+1 kozaków
(12)
8
+1
+1
+1
+1

Motywacja 8 = 20x40%

Panowie bracia


SUMA
52




Kolejna bitwa ze Szwedami Ordyńca. Przygotowałem małą rozpiskę, żeby zmusić Szwedów do ataku. Niestety Szwedzi byli jeszcze słabsi i to ja atakowałem. Działa niezbyt się przydali, a własna piechota w szyku zwartym utrudniała ruchy jazdy. Na koniec Ordyniec zaskoczył mnie użyciem zasady Formacji Muszkietersko Pikinierskiej. Dodatkowo wygadałem jakie mam zadanie, co umożliwiło przeciwnikowi jego zablokowanie.



Nazwa
skład
Koszt
PS
Motywacja
Zasady specjalne
Regimentarz 3 rozkazy
Pułkownik artylerii 1PR
2 działa średnie
3 działa lekkie
(3)
(7)
+4
+3
Na własnej ziemi
Kłopoty skarbowe
Doborowy pułk jazdy
Poziom 9PS
Pułkownik 3PR
Rotmistrz 1PR
5+1 dob pancernych z roh.
5+1 doborowych kozaków z roh.
6 +2 kozaków
1 dob panc z roh. i 1 kozaków
1 dob kozaków z roh. i 1 kozaków
5 husarii
(18)
9
+1
+1



+1
+1
+5
Motywacja 13 = 25x50%

Panowie Bracia

Siły Główne

Regiment piechoty nowego t.
Poziom 3PS
Oberszter 2PR
8 muzkieterów
Działo regimentowe
(4)



+1
Motywacja 4 = 9x40%


Regiment piechoty nowego t.
Poziom 3PS
Oberszter 2PR
8 muzkieterów
Działo regimentowe
(4)



+1
Motywacja 4 = 9x40%


Pułk jazdy
Poziom 5PS
Bez husarii i pancernych
Pułkownik 2PR
2 doborowych kozaków
8 kozaków
(4)
5
-1

Motywacja 4 = 10x40%

Panowie bracia

Pułk jazdy
Poziom 5PS
Bez husarii i pancernych
Pułkownik 2PR
2 doborowych kozaków
8 kozaków
(4)
5
-1

Motywacja 4 = 10x40%

Panowie bracia

Straż Przednia
SUMA
44



Podsumowując. Piechota i działa są bardzo przydatne, ale głównie w obronie, dwa regimenty piechoty to za dużo, ale niestety aby wystawić dwa działa średnie potrzebne są oba regimenty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz