Zwycięzca poprzedniej gry - Duńska Obrona Lokalna za 33PS broniła Kluczowych Pozycji przed Pruską Obroną Terytorialną.
Chciałem sprawdzić snaphannar w roli zabójcy dział.
Duńczycy oczywiście wygrali zwiad i wybrali Zatrute Studnie i Udane Harce. Dlatego kilka jednostek pruskich rozpoczęło grę z rozkazem Reorganizacja.
Dzięki fortelowi jeden ze znaczników celów znalazł się w strefie Duńczyków. Działa pruskie na wysuniętej pozycje dostały się w zasięg karakolu rajtarii duńskiej, potem ze zboża wyskoczyli snaphannar, a dobił ich ostrzał muszkieterów.
Duńscy partyzanci zostali rozjechani przez rajtarię. Na prawej flance rajtaria dostała się w zasięg zmasowanego ognia muszkieterów pruskich i dragonów pruskich, którzy korzystając z zasady dragoni podjechali w zasięg bliski.
Na lewej flance rajtaria duńska i pruska zwarły się w bardzo wyrównanej walce do końca bitwy. Najemna jazda brandenburska (pomimo osłony i zasady defensywne nastawienie) zmusili do wycofania muszkieterów. Na prawej flance rajtarzy duńscy woleli się wycofać i porządkować.
Muszkieterzy pruscy agresywnie do przodu.
W czwartej rundzie atakującym udało się przejąć drugi znacznik.
Muszkieterzy duńscy uporządkowali szeregi i ostrzałem zmusili milicje pruską do wycofania, dzięki temu w piątej rundzie odbili drugi znacznik.
Za scenariusz 3-1 dla Danii
Straty po obu stronach to po 2 jednostki (zmuszone do ucieczki lub zniszczone), ale dla Danii to połowa jednostek (2PS dla przeciwnika), czyli 2-4 dla Prus
Idealny remis 5-5
Na i mam problem...
Spróbuję Prusy z Gdańskiem i porównam z wynikiem Danii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz