Prosiłem przeciwnika o wylosowanie i wybranie scenariusza, żeby wcześniej rozstawić pole bitwy.
Zagramy Obronę Wioski. Pewnie trzeba będzie zdobyć jakiś domek i spalić wioskę.
Zwiad mamy wyrównany. Po stronie Litwinów jest przewaga wyszkolenia (3 chorągwie doborowe) i dowodzenia. Siedmiogrodzian jest więcej, maja kopie i pewnie więcej dragonii. Oni też obsadzają wioskę. Liczę że jednostki zajmujące wioskę zajmą się Rabunkiem, a nie jej obroną.
W rozwinięciu umieściłem rozpiskę podjazdu litewskiego.
PODJAZD LITEWSKI (1649
– 54)
PŁYWANIE, NA WŁASNEJ ZIEMI, Z BANDOLETEM I SZABLĄ
Siła 10, Zwartość 21, Zwiad 24
Pułkownik ###,
Rotmistrz #
Ruch
|
Odp.
|
Morale
|
Wyszk.
|
WW
|
Strz.
|
Broń
|
Skut.
|
Zasięg
|
Zasady specjalne
|
20/+20
|
5
|
7
|
5
|
1
|
1
|
Ręczna
Pistolety
|
0
0
|
WW
5
|
Dowódca
Mało am.
|
Doborowi kozacy z
rohatynami 3p + 3p
Ruch
|
Odp.
|
Morale
|
Wyszk.
|
WW
|
Strz.
|
Broń
|
Skut.
|
Zasięg
|
Zasady specjalne
|
20/+20
|
3
|
6
|
5
|
2
|
1
|
Ręczna
Pistolety
Bandolet/Łuk
Rohatyna
Kałkan
|
0
0
0
0/1
|
WW
5
10/20
WW
WW
|
Doborowa jaz.
Zaciąg tow.
Mało amunicji
|
Kozacy 3 p
Ruch
|
Odp.
|
Morale
|
Wyszk.
|
WW
|
Strz.
|
Broń
|
Skut.
|
Zasięg
|
Zasady specjalne
|
20/+20
|
3
|
5
|
4
|
2
|
2
|
Ręczna
Pistolety
Bandolet/Łuk
|
0
0
0
|
WW
5
10/20
|
Doborowa jaz.
Zaciąg tow.
Mało amunicji
|
Doborowi pancerni 3 p
Ruch
|
Odp.
|
Morale
|
Wyszk.
|
WW
|
Strz.
|
Broń
|
Skut.
|
Zasięg
|
Zasady specjalne
|
20/+20
|
5
|
5
|
5
|
2
|
2
|
Ręczna
Pistolety
Bandolet/Łuk
Kałkan
|
0
0
0
|
WW
5
10/20
WW
|
Doborowa jaz.
Zaciąg tow.
Mało amunicji
|
Dragoni 2p + 2p
Ruch
|
Odp.
|
Morale
|
Wyszk.
|
WW
|
Strz.
|
Broń
|
Skut.
|
Zasięg
|
Zasady specjalne
|
20/+10
|
2
|
5
|
4
|
1
|
0
|
Ręczna
|
0
|
WW
|
Dragoni
Kontrmarsz
|
10
|
2
|
5
|
4
|
1
|
2
|
Ręczna
Półmuszkiet
|
0
3/1
|
WW
10/25
|
Tatarzy 2p
Ruch
|
Odp.
|
Morale
|
Wyszk.
|
WW
|
Strz.
|
Broń
|
Skut.
|
Zasięg
|
Zasady specjalne
|
20/+20
|
2
|
5
|
4
|
2
|
2
|
Ręczna
Łuk
|
0
0/-1
|
WW
10/20
|
Pozorowana ucieczka
Zwiadowcy
Strzał w szarży - łuk
|
Wysokość strat :
|
Utracona Zwartość
|
Punkty za scenariusz
|
Brak
|
0
|
6
|
Małe
|
1 - 3
|
3
|
Dopuszczalne
|
4 - 6
|
1
|
Duże
|
7 – 11
|
0
|
Bardzo duże
|
12 - 16
|
2 punkty dla przeciwnika
|
Pogrom
|
17 +
|
4 punkty dla przeciwnika
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz