piątek, 20 czerwca 2014

Scenariusze Dywizyjne wersja 3.0 do testów

Ja w temacie. Scenariusze do testów. Propozycje zmian zaznaczone na czerwono. Nie wszystkie testowane zasady będą obowiązywać, ale chciałbym uwzględnić różne propozycje. Najbardziej zależy mi na komentarzach graczy, którzy przetestowali je w praktyce. Z góry dziękuję.

1 komentarz:

  1. Zasady znaczącej przewagi w zwiadzie bardzo dobre :)
    Przełamanie obrony - dobry pomysł, ładnie rozszerza możliwości taktyczne, a o to chodzi w tych propozycjach. Mogą się pojawić szczegóły do doprecyzowania, ale tego nie da się uniknąć (vide doprecyzowania w Wysuniętej Placówce)
    Bój spotkaniowy - cieszę się, że wszedł, bo to sprawdzony pomysł i szybki w wystawianiu wojska. Szkoda tylko że kasuje zasadzkę nie dając nic w zamian - powinien być specjalnie uwzględniony w zasadach znaczącej przewagi w zwiadzie - np. ustawienie przeciwnikowi kolejność wchodzenia pułków ;)
    Ucieczka z łupami - ma tę wadę, że ciężko ukryć te zadanie. No i u Tatarów to chyba powinien być jasyr ;)
    Zadania specjalne dla Tatarów - bardzo dobry pomysł, pewnie będzie wymagał korekt i testów, ale w tą stronę warto iść - ale tylko jeśli Tatarzy są sami (bez Kozaków). Wsparcie kozakami daje taki bonus, że armia powinna iść już standardowym trybem.

    OdpowiedzUsuń