Dostałem propozycje zrobienia rozpiski dla graczy rozpoczynających grę na poziomie dywizji. W założeniu siły mają być wyrównane. Nie za duże, ale dość różnorodne.
Dywizja koronna
wykupione Kłopoty Skarbowe (+2 Punkty Siły)
Regimentarz 3Punkty Dowodzenia 3PS
Pułk jazdy koronny 8PS 6Motywacji (+1 za Panów Braci)
pułkownik 2PD
rotmistrz 1PD
3+2 podstawek jazdy pancernej
4p jazdy kozackiej+ 2p jazdy kozackiej doborowej
3p jazdy kozackiej z rohatynami
Regiment dragonów 3PS 3Motywacji
Oberszter 2PD
8p dragonów
Doborowy pułk jazdy koronny 12PS 10Motywacji (+1 za Panów Braci)
pułkownik 2PD
rotmistrz 1PD
6 podstawek doborowej jazdy pancernej z rohatynami
8p jazdy kozackiej
6p jazdy kozackiej doborowej z rohatynami
Mamy 2 silne pułki jazdy przełamującej i dragonów do zadań specjalnych.
Szwedzka dywizja garnizonowa
Generał 3PD - 3PS
Regiment rajtarii krajowej 12PS 7Motywacji
Pułkownik 2PD
Podpułkownik 1PD
Major 1PD
12 rajtarów krajowych w pancerzach
6 rajtarów krajowych
Regiment dragonów 3PS 3Motywacji
Pułkownik 2PD
8 dragonów
Regiment piechoty najemnej starego typu - weterani 8PS 8Motywacji
Pułkownik 2PD
Podpułkownik 1PD
8p muszkieterów weteranów
6 opancerzonych pikinierów weteranów
działo regimentowe
Jednostki dywizyjne
2x3 rajtaria krajowa 2PS
2 działa średnie 4PS
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz